FLASH LUBE zestaw STARTOWY lubryfikator z rezerwą + płyn o poj. 1L
review: 3Qty: |
|
+48 603 775 778
Opis produktu
Układ LUBRYFIKACJI firmy FLASH LUBE kompletny kit montażowy wraz z płynem o pojemności 1,0L.
Flashlube Valve Saver Kit Serie 2.
Opis zastosowania
System smarowania zaworów FLASH LUBE jest wspaniałym środkiem do ochrony zaworów i gniazd zaworów, który naprawdę działa i jest niezbędny dla wszystkich silników z systemami konwersji LPG/CNG. Valve Protector Lubrication System nie zawiera dodatków metalu i nie niszczy katalizatorów oraz czujników tlenowych.
KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE STOSOWANIA FLASH LUBE:
- oczyszcza i smaruje nagrzane i wysuszone ściany zaworów, zapewniając utrzymanie normalnego poziomu chłodzenia gniazda zaworu
- zmniejsza wypalanie gniazd zaworów
- redukuje gromadzący się nagar (substancja powstająca na skutek spalenia mieszanki paliwowej) - powód wypalenia zaworów i gniazd zaworów
- oczyszcza i kontroluje nagar gromadzący się w wyższych partiach cylindra, jak również zapobiega powstawaniu nowego nagaru
- usuwa i kontroluje poziom nagaru gromadzącego się na tłokach oraz na pierścieniach tłoków
- utrzymuje niską emisję poziomu spalin - niski poziom zawartości tlenku węgla w spalinach
- eliminuje koszty naprawy wyższych partii cylindra, gdzie osadza się nagar
- zmniejsza zużycie elementów silnika
- zapewnia lepszą ekonomikę zużycia paliwa
Dawkowanie
Dawka zalecana przez producenta oleju to 12 kropel na minutę, jednak doświadczenie pokazuje, że już dawkę 8-10 kropel na minutę można uznać za wystarczającą. Wybór ustawień pozostawiamy decyzji użytkownika.
Zestaw zawiera:
- pojemnik z dozownikiem,
- okablowanie wraz z wskaźnikiem rezerwy,
- stelaż mocujący,
- akcesoria montażowe,
- instrukcja montażu,
- płyn o poj. 1000ml.
Polecamy również inne zestawy montażowe płynów do lubryfikacji.
Cena dotyczy zestawu.
The bottle is much more stable than the bottle that comes with the kit without the warning (round, transparent bottle); i have had the one without warning in a other car for over 100tkm and it's bulging because of the engine heat. Maybe i will but a second one and replace the old one