Elektronika AC STAG DIESEL-4 cyl.
opinii: 4szt.: |
|
+48 603 775 778
Opis produktu
Elektronika AC STAG DIESEL-4 cyl.
W skład zestawu wchodzi
- Sterownik DIESEL-4,
- Przełącznik,
- Wiązka elektryczna,
- Czujnik ciśnienia gazu i podciśnienia,
- Sensor wskazania poziomu gazu,
- Drobne akcesoria montażowe.
Zalety i korzyści dla użytkownika auta
- przy aktywnym dotrysku gazu silnik pracuje
- identycznie jak przy pracy na oleju napędowym
- nieodczuwalne włączanie i wyłączanie systemu
- oszczędności w całym zakresie obciążeń silnika
- zwiększenie mocy silnika
Zastosowanie produktu
Układ STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych.
System został oparty na nowoczesnych rozwiązaniach technicznych, które umożliwiają dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrznym, które następnie miesza się w cylindrze z olejem napędowym.
STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.
Sterownik podczas pracy silnika ma możliwość inteligentnego kontrolowania procesu podawania dawki paliw, możliwe jest to dzięki odczytowi sygnałów z czujnika temperatury spalin, spalania stukowego czy też wskazań sondy lambda.
Zaawansowany algorytm precyzyjnego sekwencyjnego wtrysku, a także innowacyjny system autoadaptacji zapewniają odpowiednią mieszankę w całym zakresie pracy silnika, dzięki czemu użytkownik szybko odczuje wymierne korzyści ekonomiczne.
Zwiększenie mocy silnika
Technologia podwójnego zasilania LPG/CNG pozwala uwolnić energię z niewykorzystanych wcześniej zasobów ON.
Po odpowiednim zestrojeniu instalacji gazowej z pojazdem można uzyskać znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego w granicach 10%-30% mocy z jednoczesnym obniżeniem kosztów eksploatacji i poprawą wydajności pracy silnika.
W przypadku silnika diesla z wtryskiem mechanicznym, gaz wtryskiwany jest do kolektora ssącego, co powoduje lepsze spalanie oleju napędowego i dodatkowe spalenie gazu, w wyniku czego wzrasta moc silnika.
Aby zachować te same parametry jazdy wystarczy, że kierowca mniej wciska pedał przyspieszenia, dzięki czemu sam zaoszczędza olej napędowy, tzw. oszczędzanie przez dodawanie.
Kierowca ma wybór: albo jeździ spokojnie i cieszy się oszczędnością paliwa, albo korzysta z większej mocy pojazdu, dzięki czemu osiąga wymierne korzyści.
W przypadku silników common rail mechanizm działania jest identyczny, przy czym jest tu możliwość ograniczenia mocy pojazdu za pomocą emulacji sygnału z czujnika "CR"(czujnik wysokiego ciśnienia na listwie common rail).
Ecu samochodu rozpoznaje prawidłowe ciśnienie oleju napędowego, jednak w rzeczywistości wartość ciśnienia jest niższa.
Ta opcja pozwala na zachowanie podobnych parametrów pojazdu (moc, moment obrotowy) jak na oleju napędowym przy możliwości znacznej oszczędności oleju napędowego.
Schemat i instrukcje montażu do pobrania tu
Cena dotyczy 1 szt. produktu.