Language:
PL EN
Currency:
0
« back
LPGTECH

OBD skaner LPGTECH TECH-OBD

review: 1

Opis produktu

Skaner TECH-OBD produkcji LPGTECH.

 

Scanner TECH-OBD umożliwia komunikację systemu wtrysku gazu TECH ze sterownikiem benzynowym wykorzystującym interfejs diagnostyczny OBD II. Cechą wyróżniającą Scanner TECH-OBD jest możliwość wykorzystania go jako niezależnego czytnika OBD, dzięki któremu oprócz odczytu korekt i błędów można sprawdzić udostępniane przez sterownik OBD parametry pracy pojazdu.

Scanner TECH-OBD w połączeniu ze sterownikami serii TECH-100, TECH-200oraz TECH-300 daje możliwość ustawienia automatycznego kasowania błędów (maksymalnie ośmiu) - automatycznie usuwa błędy wpisane wcześniej w tabeli. W przypadku wystąpienia innych nieprawidłowości kasowanie nie odbędzie się, po to aby świecąca lampka "check engine" powiadomiła kierowcę o konieczności sprawdzenia systemu silnika.

Scanner TECH-OBD po połączeniu się z właściwym sterownikiem TECH i systemem diagnozy pojazdu zbiera mapy wartości korekt czasu wtrysku na benzynie i gazie. Po włączeniu adaptacji system OBD samoczynnie modyfikuje skład mieszanki, aby odchylenia pomiędzy mapami zmniejszyły się do zera, czyli do idealnego ustawienia auta.

 

Aby poprawnie podłączyć Scanner TECH-OBD ze sterownikami TECH zapoznaj się ze schematem podłączenia Scannera TECH-OBD.

Aby poprawnie podłączyć Scanner TECH-OBD jako niezależny czytnik OBD zapoznaj się ze schematem podłączenia Scannera TECH-ODB jako niezależny czytnik OBD.

 
  • Bezpośrednia współpraca ze sterownikami TECH
  • Możliwość pracy jako niezależny czytnik OBD
  • Bieżąca kontrola wybranych parametrów silnika
  • Pełna diagnostyka i kasowanie błędów
  • Podłączenie przez gniazdo OBD lub bezpośrednio pod przewody złącza
  • Obsługiwane protokoły:

    - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud); ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 Kbaud);

    - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 Kbaud); ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud);

    - ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud); ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud);

    - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud);

    - SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud); SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud);

  • Wiązka podłączeniowa w zestawie
  • Przewód serwisowy (opcja)
  • Obudowa kompozytowa
Write a Review
Submit a Review
08.12.2016, 12:20
piotr
witam . no co mam napisac. ze jak narazie nie dziala,bo polaczylem jak napisane w instr.ale obd skaner nie chce sie laczyc z protokolem iso9141 ,ktöry wystepuje w moim bmw ze sterownikiemMS.43 polaczylem kabel pomaranczowy wychodzacy ze skanera obd tech do slot nr 7 OBD od ecu auta czyli kabelek kolor bialo -fioletowy. pisalem juz z support od techa , ale jakos ciezko im znalezc usterke . na forum lpg.pl tez sa obszerne wypowiedzi co do funkcjonowania tych produktöw . jezeli sie to zmieni ,dam znac pozdrawiam .




« back

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Copyright © 2013-2024 P.H.U. LPG AUTO GAZ
X
Niestety jesteśmy poza biurem.
Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie,
kiedy wrócimy do pracy?
Podaj swój numer telefonu
11 klientów dzisiaj zamówiło rozmowę z nami.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych.
Tylko oddzwonimy.