Język:
PL EN
Waluta:
0

Reduktory II i III generacji

Sortuj wg
Pokaż
Mini Kit LOVATO RGE090 - elektronik do 136kM
343,00
dostępny
Do koszyka
Mini Kit LOVATO RGE140 - elektronik do 190kM
385,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor Garretson Impco KN 039-122
1 034,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor LOVATO RGE090 - elektronik do 136 kM
287,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor LOVATO RGE140 SUPER  - elektronik do 190kM
345,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor LOVTEC 1110 elektronik do mocy 66 kW/90 KM
259,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor OMVL AT90 do II generacji 100kW
395,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor Tomasetto AT04  140HP - CNG / METANO
264,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor Tomasetto AT04 100HP  - CNG / METANO
262,00
dostępny
Do koszyka
Reduktor Tomasetto AT04 SUPER 190HP - CNG / METANO
279,00
dostępny
Do koszyka
-23,00 zł
Reduktor Tomasetto AT07 - moc do 100HP
164,00 187,00 zł
najniższa cena z 30 dni 164,00 zł
dostępny
Do koszyka
-21,00 zł
Reduktor Tomasetto AT07 - moc do 140HP
166,00 187,00 zł
najniższa cena z 30 dni 166,00 zł
dostępny
Do koszyka
-18,00 zł
Reduktor Tomasetto AT07 Super  - moc do 200 kM
169,00 187,00 zł
najniższa cena z 30 dni 169,00 zł
dostępny
Do koszyka
Reduktor Emmegas ML-90  125kM
Chwilowo niedostępny u producenta
4.2 / 5 (31)

Instalacja gazowa drugiej generacji montowana jest w samochodach posiadających jedno lub wielopunktowy wtrysk benzyny z katalizatorem oraz sondą lambda. Użytkownik steruje instalacją z wnętrza kabiny samochodu. System II generacji zbudowany jest z: wlewu gazu, przełącznika, zbionika LPG z osprzętem, miksera, reduktora - parownika, elektrozaworu, katalizatora z sondą lambda, regulatora przepływu (attuator) oraz układu sterująccego. W tym systemie mieszanka jest regulowana w zależności od pracy silnika.

Instalacja III generacji nadaje się do samochodów z wielopunktowym wstryskiem paliwa. Mieszanka paliwa z powietrzem powstaje przed zaworem ssącym. Budowa tego systemu instalacji gazowej jest następująca: zbiornik gazu wraz z osprzętem, wlew gazu, rozdzielacz gazu, przełącznik benzyna - gaz, sonda lambda, sterownik, regulator składu mieszanki oraz reduktor z elektrozworem. W instalacji wtryskowej usunięto mieszalnik, który zastąpiono dozatorem, a jego działanie odbywa się przy wykorzystaniu silnika krokowego.

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Copyright © 2013-2024 P.H.U. LPG AUTO GAZ
X
Potrzebujesz porady?
Oddzwonimy do Ciebie w ciągu kilku minut.
Podaj swój numer telefonu
18 klientów dzisiaj zamówiło rozmowę z nami.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych.
Tylko oddzwonimy.