Wybierz producenta
Producenci
Reduktory II i III generacji
Instalacja gazowa drugiej generacji montowana jest w samochodach posiadających jedno lub wielopunktowy wtrysk benzyny z katalizatorem oraz sondą lambda. Użytkownik steruje instalacją z wnętrza kabiny samochodu. System II generacji zbudowany jest z: wlewu gazu, przełącznika, zbionika LPG z osprzętem, miksera, reduktora - parownika, elektrozaworu, katalizatora z sondą lambda, regulatora przepływu (attuator) oraz układu sterująccego. W tym systemie mieszanka jest regulowana w zależności od pracy silnika.
Instalacja III generacji nadaje się do samochodów z wielopunktowym wstryskiem paliwa. Mieszanka paliwa z powietrzem powstaje przed zaworem ssącym. Budowa tego systemu instalacji gazowej jest następująca: zbiornik gazu wraz z osprzętem, wlew gazu, rozdzielacz gazu, przełącznik benzyna - gaz, sonda lambda, sterownik, regulator składu mieszanki oraz reduktor z elektrozworem. W instalacji wtryskowej usunięto mieszalnik, który zastąpiono dozatorem, a jego działanie odbywa się przy wykorzystaniu silnika krokowego.